לוגו ג.ו פתרונות אבטחה

משרדיה - פתרון הגנה היקפית מבוסס אנליטיקה

חברת משרדיה העוסקת במכירת ציוד וריהוט משרדי הקימה מרכז לוגיסטי חדש באזור תעשיה מודיעין.  

כחלק מהקמת המרכז החברה חיפשה פיתרון אבטחה כולל של מצלמות אבטחה לתפעול העסק וכן מערכת אנליטיקה להגנה היקפית נגד חדירת אנשים למתחם בזמן שאין פעילות (לילה, שבתות וכו'), עם חיבור למוקד רואה המתמחה באנליטיקה אשר מבצע ניתור לכל אירוע המתקבל בזמן אמת ופועל בהתאם 

 

הפתרון

את הפתרון סיפקה חברת י.מ. מערכות בהתבסס על מגוון המוצרים והשירותים שלנו.
שיתוף הפעולה היה צמוד לכל אורך הפרוייקט משלב התכנון, התקנה, הגדרות ומעקב לאורך זמן ההרצה בכדי לוודא שמערכות עובדות לפי צרכי הלקוח. 

 

מצלמות

כפתרון הגנה היקפית הותקנו כ-40 מצלמות IP.
בכדי לבצע מיגון חיצוני במרלוג השתמשנו במצלמות אנליטיקה תוצרת VCA TECHNOLEGY, הכוללות אנליטיקה ברמה אירופאית מהחברות המובילות בעולם בתחום האנליטיקה.
בנוסף הותקנו מצלמות IP תוצרת UNIVIEW לטובת שליטה ובקרה של העסק בשעות הפעילות.  

כל מצלמות אלו חוברו ליחידת הקלטה וניתור.  

בזכות בניית מערך זה המערכת משמשת את הלקוח לצרכי תפעול במהלך היום, ולצרכי הגנה היקפית במהלך הלילה ובסופ"ש, באמצעות אנליטיקה וזיהוי חדירה עם חיבור למוקד.  

כפתרון משלים אנו  משתמשים בעוד מספר רכיבי הגנה כדי לוודא כי המקום ממשיך להיות מאובטח גם במקרי קיצון. 

 

כריזה

בנוסף, במרלוג הותקנו מספר מגברים ורמקולים בצורת שופר לטובת כריזה.  

בזמן חדירה או אירוע חריג לחברת המוקד יש יכולת לבצע כריזה באתר בשידור חי באמצעות המערכת וכך להורות לחשוד לעזוב את המקום, דבר זה חשוב מאוד כי כמעט בכל המקרים זה הגורם שעוצר את הפריצה מלהתרחש. 

 

חשמל

אספקת חשמל רציפה למערכות ויכולת לאפשר להן לעבוד 24 עד 48 שעות ללא אספקת חשמל מחברת חשמל הינה יתרון משמעותי ממספר סיבות. 

אחת הסיבות היא שבהינתן חיתוך יזום של החשמל בכניסה לבית העסק על מנת לבצע פריצה, או אפילו הפסקת חשמל בגלל מזג אוויר, המערכות עדיין יפעלו תודות לדיבוי החשמל, דבר שישאיר את המוקד עם מידע עדכני ואת מערכת האנליטיקה אופרטיבית, כך שצרכי האבטחה לא יפגעו עד לתיקון בעית החשמל. 

בכל אחד מארונות התקשורת שמספק חשמל למערכות שלנו, מבוצע חישוב של צריכת חשמל מלא בזמן עומס, מותקנות יחידות אל-פסק מקצועיות בלבד עם סוללות גדולות במיוחד ואפילו מצברים חיצוניים בכדי לספק פתרון חשמל ל 24-48 שעות.  

 

תקשורת

בדומה לחשיבות מערכת החשמל, גם לסוגיית התקשורת ישנה חשיבות זהה.
ללא תקשורת יציבה המוקד לא מסוגל לדעת מה קורה באתר אותו הוא ממגן.  

מסיבה זו אני מספקים יחידת ראוטר קווי משולב גיבוי סלולארי העמיד בטמפרטורות גבוהות ויחידה מוקשחת עסקית ומקצועית, על מנת לספק יציבות גם בזמן כשל עקב וונדליזם לכבל התקשורת של בזק או הוט באמצעות דילוג לחברה סלולארית.  

בנוסף, ברגע שנופל קו תקשורת אחד המוקד מקבל התראה על כך ומיד מסב את צומת ליבו לאתר זה כי זאת יכולה להיות הכנה לפריצה יעודת שתתרחש בקרוב. 

 

משרדיה

 

המלצת חברת האינטגרציה י מ מערכות

י.מ מערכות אשר עוסקת בהתקנת מערכות אבטחה ובעיקר טמ"ס משנת 1998 בחרה לעבוד בפרויקט הזה עם חברת ג.ו פתרונות אבטחה בגלל מספר סיבות חשובות לנו כחברת אינטגרציה והתקנות. 

הציוד: קודם כל הציוד שהותקן באתר הינו של חברת UNIVIEW. הוא יובא לארץ ע"י ג.ו פתרונות ומדובר בציוד מעולה ובאיכות טובה מאוד וברמת אבטחה מהגבוהות שיש.  

השרות הראשוני: לאורך כל הפרויקט קיבלתי תמיכה ועזרה הן באיפיון המערכת והן במסירת של הפרויקט ללקוח תוך דיוק בפרטים הקטנים ביותר. 

המשך השרות: גם בימים אלה אנחנו והלקוח ממשיך לקבל תמיכה ושירות מהטובים שיש בשוק. במהלך הזמן הוספתי ללקוח גם מערכת אנליטיקה היקפית לכל המתחם ולא רק למרלוג שלו ופה באה לידי ביטוי המקצועיות והיכולות של ג.ו. בהגדרת המערכת ,איפיון ,וכיוון המערכת למצב של כמעט אפס אזעקות שווא ויכולת גילוי מקסימלית. אין ספק שחברת ג.ו ובמיוחד גלעד מקצועית ביותר עם ידע נרחב ובעל רצון עז לעזור ולתמוך בי ובלקוחות שלי. 

לסיכום: חשוב לציין שבאתר זה לא פעם ניסו לפרוץ ללקוח והמערכות אזעקה ואנליטיקה פעלו והתריעו על המתרחש ומנעו פרוצה וזו השורה התחתונה. 

 

המלצת בעלים החברה

שמי ניר ואני הבעלים של מרלוג משרדיה במודיעין.

הקמתי את המרלוג בתור יזם ועבדתי מול עשרות בעלי מקצוע.
ימ מערכות הינו הספק הזכור לי באופן מיוחד לטובה.
חברה מקצועית העומדת בזמני אספקה ועובדת באופן נקי ומסודר, והכי חשוב, לאחר הקמת המערכת נותנת שירות ופתרון לבעיות באופן מהיר ויעיל בצורה בלתי רגילה. 

הציוד שהותקן לי של חברת ג.ו. פתרונות ברמה הגובהה ביותר אשר מספק לי בקרה ואבטחה בצורה מושלמת. 

 

ניר פנקס 

מנכל 

 

משרדיה

 

עוד סיפורי הצלחה

מוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב לאמנות, בכור מוזיאוני האמנות בישראל אשר נוסד ב־1932, הינו מוסד מוביל ורב...

פרויקט אייל פרץ

אייל פרץ - פתרון אבטחה ותקשורת

חברת “אייל פרץ“ יזמות ונדל”ן בע”מ הינה חברה יזמית ומבצעת המתמחה בייזום וביצוע פרויקטים למגורים. ...

מבנה יורוסטנדרט

יורוסטנדרט - פתרון מצלמות אבטחה

חברת Eurostandart ישראל הינה יבואנית מותגים מובילים. היא אחת מ-5 יבואני האלכוהול הגדולים במדינה ומעסיקה...